Ahad, 23 Oktober 2011

Miera cari nilai eksklusif | nak pengsan tgk gambar dia




terkedu ke tak?? takde gambar elok sket ke dorang nak publish masuk paper? adeh..kesian tgk.. ke dia oke jerk?? T__T


berita lanjut korang baca sendiri disini ya ~~~> Miera Cari Nilai Eksklusif

8 ulasan:

jeBateja berkata...

Wow.....lawa nya....ahakz

hana berkata...

gambar dh mcm pelacur...

mysara berkata...

bdk miera ni mmg mcm2 btul la...
paper pn cm dh xda pic len

tiefazatie berkata...

mmg terkejut td tgk gambo die..ntah pape..xsenonoh btol..T_T

Farhana Jafri berkata...

kita bising2 kt sini ntah2 dia kat sne hepi je.. eklusif la ktekan~~ haih~~

nurkaloi berkata...

entah pape jer laa budak nie
org penting kualiti laaa

sinar layal berkata...

sebenarnya bg saya media masa yg merosakan pemikiran bangsa kita..mengambil kesempatan atas manusia2 yg terdesak dan sengkek nak popular cepat..bg yg bodoh dan tak tahu menilai populariti dan kehancuran harga diri memang akan terus dijual media.nie lah yg terjadi..kecian kan org islam sekarang

SyUhAdA berkata...

hmm..no komen..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...