Selasa, 6 September 2011

Teringin nak makan Pavlova lagik T__T

sumber-google je ni~

today yong ngidam nak makan pavlova..so yong nakkkk sangat buat~ bahan tak cukup~ so japg hajatnya yong nak kuar p kedai beli bahan yang tak cukup tu..harap-harap dapat lah makan pavlova yang sodap ni weh~

aritu dapat makan dah sekali..siyes sedap sangat~ just a small size of pavlova..harga dia> Rm11++ kalo satu plate yang besar tu? amboi! rm100++ rasanya~

better yong buat sendiri jerk.. kawan yong cakap bajet about rm20++ je haa~ jimat kan??so marilah kita bersiap sekarang..lalala


nak resepi?? HERE 

2 ulasan:

Myra Jay berkata...

Myra tak penah mkn lagi.. :-)

Nanti Yong buat, myra serbu rumah Yong boleh??heheee

Yong dok SP area mana??

Redbloodsnow berkata...

zie pun jd teringin gak nk nelan benda alah tu...hikss

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...