Khamis, 8 September 2011

Cara Pembayaran Premium Beautiful

Bagaimana cara pembayaran untuk corset Premium Beautiful?



1. Cash Payment
- Payment can be done through my Maybank @ CIMB bank with transfer fund method. Please email me to obtain my account number.
- Cash On Delivery (COD) - I will deliver to your doorstep. No hassle dear..:-)


2. Credit Card
Bagi customer yang ingin membayar melalui Credit Card, ada form yang perlu diisi. I will email the form for you to fill in. Please return the complete form at alinacshoppe@gmail.com



3. RHB Easy Payment
Senarai RHB Easy Kiosk outlet boleh dilayari di SINI. Just bring your MyCard to the outlet. Repayment schedule boleh refer dibawah.Maklumat lanjut untuk membuat pinjaman boleh dirujuk di SINI.


* RHB Easy Repayment Schedule * 



Sila pilih kaedah yang anda rasa terbaik and sms me for further explanation.
Phone Number: 013-7049413
Email: alinacshoppe@gmail.com

1 ulasan:

Zie Madini berkata...

nnti zie dh give birth...if bdn susah nk slim. nk ah pakai BP ni...hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...