Isnin, 15 Ogos 2011

Remaja HILANG


harap-harap cepat dijumpai..amin


4 ulasan:

~izan~ berkata...

siang td akak tgk WHI,tv3 call mak dia,mmg sayu dgr suara ibu dia..ibu mana tak risau dan sedih bila anak hilang

semoga beliau cepat2 ditemui...Amin..

misya berkata...

semoga remaja tu selamat kembali ke pangkuan keluarga

Ardini Humaira berkata...

haa...
dah la nak raya ni. huu semoga segera ditemui, amin

Redbloodsnow berkata...

zie harap ini sekadar kes lari dari rumah gitu. harapppp sgt tak terjadi pekara buruk kat dia.

zie doakan dia akan cepat di jumpai. aminn

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...