Selasa, 26 Julai 2011

:: Steambot Cucuk | Downton Cheras ::

agenda di KL haruslah diselang-selikan dengan makan hehehe..alang-alang nak sampai rumah mesti lah p downtown cheras dulu p makan steambot cucuk ni..sekali makan.adeh banyak ler plak..bole pulak yong habiskan..dasar kuat makan btoi :p ada sekali tu.. ada pakcik jual nasi lemak..yong amik yang ada ayam..adeh..sedapnyer nasi lemak tu.. sama macam nasi lemak kat sungai petani..tapi mahal lagi lah..rm3.50 jugak la nasi lemak tu..kat sini rm1 jerk hehehe :)


ni makanan yong..tengah malam buta makan macam ni..banyak la tu kan..makan sorang..namau kongsi2 :p


air jagung tak sedap sangat ..kat sp lagi sedap hahaha


ni makcik yong punya..share with pakngah..x banyak sangat kan.. yong nyer lagi banyak hahhaa

eh korang suka tak steamboat gini?kalo suka mai la join yong nanti..best!

5 ulasan:

misya berkata...

sedap nye steambot

Citarasa Rinduan berkata...

yong mmg tau!!!!!!!!!

menggoda again

alinac lover berkata...

@misyabtol2 sedap

alinac lover berkata...

@Citarasa Rinduanheeeeeeeeee jgn mrah kak

SyUhAdA berkata...

x suke sgt steambot..tp klau lpr, redah je..hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...