Selasa, 5 Julai 2011

:: pening nya...tak nak dah minum kopi ::

rasa menyesal pulak tadi minum kopi..sampai sekarang yong rasa mual sangat..badan lemah..nak bawak kete pon tak tenang..

ni pening.biol je rasa.. nak tidur dah la..esok yong tunjuk kopi apa yang yong minum ek..siyes.. MUAL.


T____T heran..kenapa la jadi macam ni

6 ulasan:

fathiah berkata...

tak penah minom kopi :)

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe memang takot nak minum kopi yong sejak ada migrain. Yong kan ada migrain nape minum...kopi,nescafe dan benda2 caffeine ni tak elok utk kita la yong...ish..

Cik Yatt berkata...

org megren memg tak bole mnum kopi..mybe ade megrin kot?

Ardini Humaira berkata...

uishhh kopi ape tu yong. nak tengok nak tengok :)

armouris berkata...

lagi info tentang kopi di SIHAT SELALU - Kopi Mahkota Dewa

armouris berkata...

lagi info tentang kopi di SIHAT SELALU - Kopi Mahkota Dewa

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...