Khamis, 7 Julai 2011

:: Kipas Cumel Ku ::


ada sesiapa nak kata kipas ni x cumil?? meh nak piat sket. kipas ni small aja tau..pasang kat laptop ni..kena guna usb.. tapi kipas ni bukan yang plastik nyer tau..kipas ni besi punya..ada suis di belakang..

elok la kalo nak pasang sebelah laptop tu..kasi sejuk sket hehehe..kalo sesiapa nak kipas macam ni sila inform yong tau..rm35.. ada warna pink and blue..cumil..siyes :)

nak comel macam saya?? :P

4 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

wah comelnye...ni letak kat meja study tak berterbangan kertas2 ker? hehe

yong dah baik sakit pala?

misya berkata...

mmg comel

Ardini Humaira berkata...

kiutnye ^__^ sejuk2 time bloging ya ehee

SyUhAdA berkata...

comeynye..
tp kipas biasa dah ckup sjuk dah..hehe~

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...