Isnin, 27 Jun 2011

:: teringin nak makan donut ::

donut yang biasa tu taknak..yong nak donut yang seda macam kat DUNKIN donut tu haaa..ada sesiapa bole tolog belikan pada yong? weh..sian giler da berhari-hari teringin nak makan ni..apa punya selera tah ni T__T

xpe la..xdapat makan malam ni..layan gambar pon jadilah.esok mencuba lagi mencari ya yong.. haha

ce tengok..isk~ tak tahan ni T__T nangis ah gini~


beli la sekotak..awat la kat sungai petani ni xdak..yang kat tesco ada..tapi x sedap maa..kalo sedap dah lama suh abe halim beli hari-hari..

oh!! nakkkkk!!!!

8 ulasan:

Nora Shahaira berkata...

kalau da try Jco donut..lagi best wo yong...sedapnya..memang tak nampak dunkin tu

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

Aduh mak yong....malam2 nampak donut ni ada awe tidur meleleh air liur ni kang

SyUhAdA berkata...

sbr ea yong..
sok pg2 kdai buku trus g beli..
hehe~

miss Fyqa berkata...

lapar pulak tgk donat nie..
huhu

jeBateja berkata...

Dunkin donut mmg terbaek ooooo...den suka....sgt2 suka....terutama coklat

misya berkata...

sedap ar

niDa berkata...

jco sedaaappp!!!

Ardini Humaira berkata...

lama tak pekena donut ni smalam nak bli tapi tak cukup duit... sobss :'(

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...