Rabu, 22 Jun 2011

:: Selamat hari bapa Abah | kek untuk abah ::

taraaa! walaupon x elok pon tapi yong da mampu and da dapat resepi yang betul untuk buttercream.sebelum ni dapat resepi salah maa...sebab tu aising len macam je rasa hahahah

see..6 kek di bawah ni untuk abah..yong gagah jugak buat untuk abah walaupon x berapa sihat sangat.. :) happy father's day abah.. harap abah suka..


6 kek baki di bawah ni kasi pada abe halim jelah..tapi dia masih di kelate..malam ni dia balik sini la.. happy belated besday darling..macam biasa xde hadiah pon yong akan bagi melainkan kek yang tak sedap je setiap tahun hahahah..terima lah! :p


kalo dia xnak makan yong nak sumbat jugak ke mulut dia *kejam tak??!!

5 ulasan:

Nafisa81 berkata...

sumbat kat mulut tak la kejam...lainla sumbat kat idung

Myra Jay berkata...

Alahai nampak sedap sangat..
Tergugat nieh sebab ngah posa nie :)
Apapun rajin Yong buat kek :>)

Yan berkata...

yonggg.. pakai fresh cream lagi sedap. tak muak.

munna berkata...

aduhai... klu anak bagi hadiah dgn usaha sendiri mesti abah suka...

tiefazatie berkata...

bestnya..yong..nak resepi..haha

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...