Rabu, 8 Jun 2011

:: Musim kenduri..berapa banyak kenduri yang korang terjah?? ::


cuti sekolah dah nak habis kan? kemain lama cuti dorang ni eh..kenduri pulak banyak tapi yong xde la banyak sangat kenduri yong p..ada lah beberapa jerk..salah satu kenduri yong p kenduri tu makanan nyer sedap sangat tau..ada lauk udang lak tu..wah! mewah la kan kalo ada lauk udang..mesti bajet lebey ni..nasi pon sodap.pastu ada air milo,teh..bole la nak mintak ais atau minum panas-panas jerk..


tu akak baju ungu punya kenduri..dia yang jemput..tapi bukan dia la kawen..adik lelaki beliau yang kawen :) bilik pengantin simple jer..hiasan dalam bilik adik lelaki beliau yang hiasa sendiri.al-maklum ler bilik dia..dia xnak orang kaco bilik dia hehehe

sampai sekarang teringat lauk sedap kat kenduri ni..korang pulak? makan sedap-sedap tak bila p kenduri dalam cuti sekolah ni? ce citer ce citer

4 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

tak habis nak terjah semua yong...tak larat..heheh

NinaAz berkata...

Banyak undangan sampai xsempat nak pergi...hehehe.. yang paling best - Ikan haruan masin! sedap~ hehe,

SyUhAdA berkata...

dah lma x g knduri,yong..
huhu..sedapnye klau dpt mkn nsi minyak..

Redbloodsnow berkata...

lawanya dia. zie lama tak gi kenduri

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...