Rabu, 29 Jun 2011

:: Mimpi..mimpi.. ::

korang selalu tak mimpi? yong sekarang ni macam selalu je mimpi..maybe sebab selalu atau terlalu kerap berfikir kot sebelum tido?erm..

baru-baru ni..yong ada bermimpi..kawan yong ajak yong p Hatyai.p dengan bus je..(tak pernah yong p dengan bus weh..nampak sangat mimpi ni setan.huhu) dah sampai sempadan..time orang mintak border pass atau passport..bole pulak yong x bawak..adeh..dalam mimpi kelam kabut mencari..last-last jumpa border pass orang lain punya.nak patah balik rumah..oi! jauh oke..sejam lebeh baru sampai rumah..dengan duit x bawak.gila apa p Siam duit x bawak..haiya... sangat SETAN la mimpi ni..

bangun je tidur.. terus yong p cari border pass..sebab dalam mimpi tu yong terlupa betoi kat mana yong simpan border pass tu...erm kesimpulan kat sini.. "yong teringin sangat nak p Siam dalam masa terdekat ni." sapa nak teman??

6 ulasan:

tiefazatie berkata...

isk..scary je nie..mmg mainan syaitan nie..

Redbloodsnow berkata...

hehehe..bgn terus carik border pass ek... :P Zie tiap mlm mmpi sal kerja...nyampah. nyakitkan hati je taw...haha

NinaAz berkata...

kenapa teringin p siam tu??? heheheh... jom3.. best jugak sana..gaya hidup mereka sgt berbeza.. apatah lagi gaya percakapan, berang tapi lembut..hehehe

misya berkata...

jgan mimpi jd kenyataan dah la

adan berkata...

mimpi ni kadang2 best gak.. cuba bayangkan dalam perpustakaan,tgh syok baca buku tiba2 semua org yg ada dalam library tu jd zombie.. MIMPI SETAN.. ahaha

Myra Jay berkata...

Nak nak, nak ikuttt... heheee..

Yong sebelum tdoq dok fikir sangat psl border pass tu yg smpai termimpi2 tu..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...