Rabu, 22 Jun 2011

Majlis perkahwinan | tema Hitam & silver ::

Sabtu lepas yong dan tok ada menghadiri sebuah majlis perkahwinan..jemputan dari saudara terdekat..maka kena la p kan..sebab da 2 kali tok ter miss nak p kenduri rumah sedara ni...maka kami berdua pon ponteng le kelas kursus haji dan p makan kenduri..

ini keadaan di dalam bilik pengantin perempuan..sweet je kan..tema hitam and silver..

tu dia pengantin perempuan..muka cam orang arab dah yong tgk..yang pakai baju purple tu tok yong..lain2 tu sedara mara juga

ini pelamin..simple but nice

ok muka yong ada sket dalam entri ni hehehe..nampak tak apa yong pegang tu?? itu doorgift ya.nak tahu apa yang ada dalam tu?? mari kita buka~

kotak doorgift tadi..ada la besar tapak tangan..


taraaaa~ ada bahulu kemboja..sedap tau..dah la besar..makan sorang tak habis pon.. :) korang pernah rasa x bahulu kemboja?

bulan 7 ni ada cuti sekolah lagi ke ek? sebab ada juga kawan-kawan nak kawen bulan 7 ni..tak sabar nak p! heheheh

7 ulasan:

munna berkata...

haritu member opis kak munna kahwin pun tema tu..mmg cantik sgt...

Lizzie Yasmin berkata...

Byk orang kawen bagi nie skang.. Makan cicih dgn air oren best tue...

misya berkata...

cantik la pelamin dia

wa khairul onggon berkata...

Manis je muka yong kat dlm gambar tu dah mcm muka pengantin hehehe...Tema hitam putih pun ape kurangnye.. Lawa jugak tema itam putih kan.. Tapi pengantin betullah dah mcm muka Mak Arab hehe.. (maksudnye lawo ler) :)

NM02 berkata...

haah... pengantin tu nmpk mcm anak arab la.. cumel

TINA berkata...

Assalamualaikum

comel la yong pakai tudung bawal

miszlullaby berkata...

wohaaa..skrg ni org ske tul kai tema hitam putih kan. Mak Ml tak bg kai hitam putih. die kate cam taik cicak. kekeke.. bahulu kemboja tu rase camne?ade beza ke dengan bahulu biase?

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...