Isnin, 27 Jun 2011

:: Lip Plates on Mursi Tribes | pedih mulut tetibe yong rasa ::


errr....ce korang tengok pic ni semua....isk x sangka dorang buat macam ni..adeh..kesian pulak tengok..bersyukur dengan kurniaan Allah pada yong sekarang..tak nak add apa dah huuuuu T__T takut tengok mulur dorang sampai gitu sekali weh.. jom layan











tak sanggup yong! kasi 1 juta pon haku namooooo !!!!


sumber-email

14 ulasan:

lala shaheila berkata...

agaknya tu kepercayaan dorang kot... mybe lagi cantik :) haha

nEa FleriDa / nIL berkata...

eii sgup btl dyorg..


bunga-bunga kehidupan

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

eeeuuuuwwww.....sakit plak rasa...macam2 benda pelik mereka buat....telinga panjang, leher jinjang, kaki kecik, bibir cam gini...adoyai sakit ooo

cahayabintang berkata...

eeee,kenapa jadi macam tu mulut diorang? mkn macam mane?

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam yong..ngilu lak negok bibir depa buat camtu.Dah cantik Allah bagi bibir..di pomen jadi camtu lak!X sakit erkh????

tomatokering :) berkata...

cantekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ^^ hii

Ailya Insyera berkata...

adoiii.sakitt

iQapiQa berkata...

cantiklah kot bg puak2 mereka..bg iqa lah,nk bertindik pon takot..apatah lg nk bt mcm kt atas..adeh~

SyUhAdA berkata...

dri kecik dah mcm tu kot..
tu yg dah x rsa pape dah..
huhu..

Edy Zaidi berkata...

angelina jolie pun kalah tu...huhu

kak ina kl berkata...

setiap manusia ada cara nak cantikkan diri mereka..mungkin menyakitkan bagi kita tapi bagi mereka tak per

Gadis Kampung berkata...

rasa takut la tengok gambar2 nie...

jeBateja berkata...

ngeri ooooooo....ahakz......tak sanggup mak.....ahakz

Ardini Humaira berkata...

aduihhhhhh isk! sampai ati adat diorang ni buat pempuan cemni uuu

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...