Rabu, 29 Jun 2011

:: Kenal tak buah apa ini?? ::

ini namanya buah salak..selalu dok makan jeruk ja..tapi kali ni dapat makan yang fresh! hehe best~

abe halim yang bawak balik dari kampung..thanks darling..pasni lama pulak la dapat makan buah salak gemuk-gemuk macam ni..kat sini salak kurus ada lah..hahaha..kat tempat korang ada jual tak buah salak ni?
buah ni abe halim amik je kat kampung dia..banyak katanya..

kat tempat yong xde pon :p kat econsave ada lah


ni kalo ada banyak..wat jeruk pon sodap! nyum2~

6 ulasan:

iQapiQa berkata...

oh ni my feveret ni yong.kalo kena plak yg masam2 manis..mkn sebakul pon xpe.

adan berkata...

wow salak.. dulu selalu makan buah ni.. gemuk2 gak. sedap.

Izan Ishak berkata...

yong...kak izan tak reti makan buah salak yg fresh ni. tak tau sbb apa. tapi kalau jeruk tu laju je~

munna berkata...

best buah salak ni.... klu bibik jiran balik kg...mesti kak munna kirim beli buah ni...

misya berkata...

tak pandai makan buah ni

Andrik McVean berkata...

buah salak

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...