Jumaat, 17 Jun 2011

::update| Bundle time kembali lagi!!! versi kanak-kanak pulak ::

keh keh keh..eh kat yong ada banyak tau baju budak-budak..tapi dari umur baru lahir ke umur 2 3 tahun gitu jela..haa korang jangan ingat adik qadir yang punya tau..dia pon ada amik sket dari koleksi berbakul ni hahahah

oke tanpa membuang masa yong nak tunjuk gambar baju bundle untuk dijual ni..start from Rm3 tau.paling mahal Rm12 jerk..xde mahal da..murah dah tu :) yang dalam entri ni baru batch 1 tau.ada lagi 5 batch..adeh banyak gambar lagi nak masuk.xpe..slow slow je oke..jom tengok!!

RM3

RM3

RM3

RM3

RM10

RM6

RM10

RM10

RM12

RM6

RM10

RM6

RM6

RM6

RM8

RM8

RM8

RM6

RM6

RM8

RM6

RM6

RM6

RM6

RM6

beli 2 helai dan dapatkan 1 helai secara percuma!!!

kalo ada yang berminat sila inform ya~ atau inform yong di email : alinacshoppe@yahoo.com subject:preloved kids

3 ulasan:

Ardini Humaira berkata...

wahhh banyaknya barangan... comel2 :)

wa khairul onggon berkata...

Bundle special ni.. hehe :)

wa khairul onggon berkata...

Bundle special ni.. hehe :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...