Sabtu, 4 Jun 2011

::amboi! sejak-sejak minat buat kek ni..terus sambar majalah RASA::



siyes tak rugi giler beli majalah ni tau. tadi masa shopping barang dapur..yong siap beli tambah bahan nak buat kek.pastu nampak majalah ni kat kedai majalah.apa lagi tengok-tengok ler dalam tu apa isi nya.ternyata banyak resepi yang yong cari tau. xpayah nak cari dah kat internet.banyak betul resepi untuk keluaran bulan ni.. dah ler muka depan kaler pink! so cute kan?



so bila la sampai rumah rehat2 jap terus buat kek coklat and macarons! wow! x sangka tau macarons untulk hari ni menjadik.huuu nak nangis rasa. sebelum buat x berapa menjadik sangat.. x bole makan terus pon ada but today cantik sangat macarons nyer.alhamdulillah..



esok yong akan tunjuk rupa macaron yong buat ya.. dengan kek sekali. sekarang jom tgk af dulu. bye!



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

5 ulasan:

meaw berkata...

macaron?fuyoooooo,sedapnya....kan best kalau dapat merasa (bodek),hehe...

FaTinFiRDaUs berkata...

yong.. bg la resepi macaron 2 skali.. nk try wat gak.. huhu

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

lepas ni yong boleh niaga kek pula :) wah businesswomen berjaya yong nanti tau..good luck :)

deAnza-wAnda berkata...

dah minat kalau memang camtuh yong...

Ardini Humaira berkata...

dni pon ngah berjinak2 beli buku masakan heehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...