Jumaat, 20 Mei 2011

:: Serambi Spa | yong p spa semalam..best!!! ::

oke sesi promosi spa sekarang..heheh macam biasa la kalo perempuan kan..nak lawa je mesti teringat nak ke spa..tapi bukan paksaan..naluri nak cantik..dengan sendiri sanggup habiskan sedikit duit di spa..untuk siapa? untuk diri sendiri lah~ btol tak? 

so kalo ni yong tak promote spa keluarga..but spa family-to-be hehehhe...spa ni area Bertam..dekat giler dengan Kiosk Bertam..atas Secret Recipe..memang mudah sangat nak cari.. kalo dari kua tol Bertam tu memang mudah sangat la nak cari..xde nyer nak sesat-sesat ok..

harga pon berpatutan..semalam we all.means yong and mummy buat treatment facial, sauna & jakuzzi..yong wat facial jerk.mummy nak slim so beliau buat infrared sauna then terus terjun jakuzzi hahahah..total semua Rm77 only..murah kan?? facial kemain lama lak tu..rasa macam tidur siap mimpi-mimpi da yong ni :p


sapa nak p..bole ajak yong oke~ marilah sama-sama kita menjaga kecantikkan yang Allah beri~
muah!

5 ulasan:

deAnza-wAnda berkata...

wau... best.. dah lama x p...

Tuan Auz berkata...

eh cop Bertam,Perak ke?

hehe baru nk tanya katne spa ni sbb nk gi. kalo perak, xdpt la gi~!

saya pon suka gi spa spa ni...urut2 kaki, scrub badan. jom! hehe

Kalamhati berkata...

nak ikut!!hehe

amalini berkata...

haa murah gileee :D

Ardini Humaira berkata...

lama dah dni tak gi facial... 3 bulan kot.. uuuuhu pas exam baru nak gi... bestnye yong :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...