Jumaat, 6 Mei 2011

:: kuih...kuih..yong ada kuih banyak ni..mai la pilih korang nak yang mana?? ::


nampak tak gambar di atas..ni masa 1 Mei lepas..fuh! kagum giler tengok gerai jual banyak kuih..rasa nak makan semua makanan hehehe

nak taip pon.banyak je haa...nama kuih pon jadi lupa... 

eh korang da sarapan ke belum? jom makan :) pilih la..yong belanja hihihi

8 ulasan:

wa khairul onggon berkata...

Perghhhh.. kat KL susah bebeno nak carik kuih-muih yg byk2 mcm ni.. Ada pun jauh2 hehehe :P

misya berkata...

wah sedap2 ni,kak sya suka makan karipap,belanja 5 ketul boleh?(bnyk dak?)

Ardini Humaira berkata...

banyaknya! terus teringat bulan ramadhan bila tengok kueh banyak. hehe tak sabar nak tunggu bulan ramadhan :)

Yan berkata...

suka kuih ketayap dengan cekodok pisang.. bestt

munna berkata...

seronok kalu pergi kedai yg jual banyak kuih muih..banyak pilihan

kakchik@ella berkata...

mcm pasar ramadhan eh?? tergoda tgk popia goreng segitiga tu. feveretttt

deAnza-wAnda berkata...

wanda nak cekodok...

TINA berkata...

Assalamualaikum

yong yang ni dekat siam ka?banyak betul pilihan.sedap tengok

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...