Jumaat, 20 Mei 2011

:: jom makan di Chennai ::

Salam semua..selamat pagi..oh macam tak percaya today hari Jumaat da..pagi tadi bangun da blur.."hari ni hari apa ek" patut budak-budak x p sekolah.hahhaha

korang da sarapan ke blum? yong belum makan lagi..sebab tu nak tayang sket gambar makanan yang yong makan hari tu.. nama kedai Chennai..hehehe xpayah nak ke Chennai da..sebab kat Sp pon ada CHENNAI.. oke what? kat sini semua makanan india ada..kalo nak makan nasi atas daun pisang pon bole tau.. keadaan restoren bersih..harga pon not bad.. orang cina pon ada makan nasi daun pisang aww..

sekitar restoren..tu dalam yang ada orang tu dapur ler..semua masak dalam tu kita nampak :)
nasi goreng ni patot sedap..sebab pertama kali datang makan kat sini..baru suap satu mulut je terus terpegun..skg rasa dia da lain..maybe tukang masak yang lain kot.

air sedap.. cantik kan? hehe

yang ni ais kacang pon sodap..

nak mai sini?? jangan lupa ajak yong sekali oke!

oke happy Fiday ya :)

4 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

wah makan lagi..heheh...air sederet tu menyelerakan :)

kakchik@ella berkata...

terliur tgk es kacang tu yong. hihi

ferra ferro berkata...

tempat feverett tengok bola .. :)

munna berkata...

kak munna masakan india kureng sikit yong...tapi ais kacang tu menggoda nafsu lah

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...