Isnin, 30 Mei 2011

:: Ini gambar masa di Perlis ::

Hari sabtu lepas yong p prelis..ada kenduri saudara disana..nak p sana pon da amik masa 3 jam tau..penat giler ha dok dalam kete..dah la baru balik dari kelas kursus~ sabar jela..mengantok ya amat..sian abah drive sepanjang jalan.

ni gambar kat bawah ni area kenduri tu la..best aww..rumah dorang kat bawah bukit gitu..mesti pagi-pagi sejuk je ha :)



nampak macam mak orang tak??

ini adik perempuan yong dan abah kesayangan yong :)

with lovely TOk :) eh asal gaya gedik gitu yong :p

tak sangka adik yong makin lawa skarang..hehehe

now yong baru je balik mengaji..japg nak sambung bersilat kat dapur.. *korang nak tau..tadi yong p shopping kat kedai bahan buat kek..habis duit beli macam-macam..tapi puas hati lah kan..nanti yong akan tunjuk hasilnya kat korang ek :0

10 ulasan:

iQapiQa berkata...

salam yong.rajin ea masak memasak skrg..

Yan berkata...

Wahhh!! sakan bergaya ye.. Adik Yong cantik, Yong pun apa kurang nya..

Salmia berkata...

bersilat kasi sedap tau! hehehe

adik yong lawa macam yong la

deAnza-wAnda berkata...

uikss... awekksss... cun woo... hihi...

Citarasa Rinduan berkata...

yong. happynya kamu siperlis...

kak pulak yang teruja lihat pic2 ini..

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

spesen je korang berdua..heheheh..adik beradik kan..nice view..mesti sejuk malam2 tido kat sana :)

munna berkata...

la...adik yong ke..sekali pandang mcm yong

TINA berkata...

Assalamualaikum

first time tgk muka adik yong.mcm yong, ingat yong tadi

Ardini Humaira berkata...

yong lawa nyee ^__^ nanti mai knuri dni lak ey hehe

Redbloodsnow berkata...

wewiittt kat adik yong tu..hehe. syg abg zie dh ade awek..kalau tidakkk..hehe :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...