Khamis, 12 Mei 2011

:: Ikan Bakar at Tanjung Dawai ::

Ingat tak Hari tu yong ada cakap yong makan ikan bakar sampai tercekik tulang ikan? hehhe siyes memalukan ye.nanti orang cakap makan gelojoh sangat la tuh! :p 

yong p makan ikan bakar di tanjung dawai..rasa nya? biasa je..xde la cool sangat pon.. hehehe yong suka udang..ketam suka jugak tapi dorang masak x kena dengan selera yong..

antara makanan yang ada.. berapa orang je makan.tapi lauk kemain banyak..tamak!

ikan ni la kot kitorang makan..x perasan pulak amik yang mana satu

kerang & apa tah nama satu lagi tu.kepah kot..er kurang pasti..x makan pon hehehe..kerang nyer agak berbau..haish! x best!

ni masa mula-mula sampai..terus udang depan mata..elok sangat la tu.heheh..adeh da lapar la..jom makan pagi dulu~

tata~

11 ulasan:

kakchik@ella berkata...

menggoda eh pagi2 camni. hihi

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

kerang!!! sgt2 suka

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] berkata...

huu bestnya makan2 kat Tg Dawai..dah lama tak ke sana sejak pindah ke sini...

Cara Yang Paling Efektif...

Izan Ishak berkata...

sedapnya udang yong. kak izan pun suka! ketam dah lama giler tak makan~

Yan berkata...

Yong.. kalau nak makan seafood murah kat Pantai Remis, Kuala Selangor best sangat..

Myra Jay berkata...

Kesiannye Yong smpai trcekik tulang..
Mkn kt Tjg Dawai mmg best, ikan fresh.. Myra ari tu pun p mkn sedap giler :)

Redbloodsnow berkata...

yumm yummm..nangis lah yong! :D

misya berkata...

sedap eh.

Salmia berkata...

kedai ni la yg mia suka lepak dgn en.roberto..

tp skang tukang masak dia dah tukar.. masakan dah kureng sedap dh.. :p

deAnza-wAnda berkata...

kalau tanjung dawai memang best la ikan bakar...

Ardini Humaira berkata...

sedapnyeee kalo dni mau cicah ngan budu ni hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...