Rabu, 27 April 2011

:: thanks to MASTINA sebab sudi promote Alinac Shoppe ::

Alhamdulillah..kao kita buat dengan orang..orang pon buat baik dengan kita ye dak?? sejak kebelakangan ni..ada juga beberapa blogger yang sudi buat entri promote Alinac Shoppe...huhu syahdu gilos oke~ nak nangis rasanya..

first time baca entri tu..mata macam nak terbeliak luasje haa..macam tak percaya tau..so entri kali ni dari bloger Mastina..beliau ni tinggal di Sungai Petani juga tapi yong masih belum ada kesempatan nak berjumpa dengan beliau :) takpa..ada rezeki kita jumpa la ya~ so apa kata TINA tentang Alinac Shoppe?? moh sama-sama kita baca entri beliau disini -----> cerita tentang Alinac Shoppe!

oke..korang baca ek..sudah tentu ai kembang vuntut disini hahahaha..untuk entri blogger lain..korang cer klik sini---> cerita dari blogger lain tentang Alinac Shoppe~

da habis baca? jangan lupa follow sekali oke :) leh tambah kawan baru..hehe

oke! terima kasih ya semua..tanpa anda~ siapa la saya! muah9!!!!


6 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

wahhh tahniah

TINA berkata...

Assalamualaikum

ya allah, terima kasih la kak yong.tak sangka pulak.kembang sedikit.tak buleh byk2.hihi

Ardini Humaira berkata...

bestnye yong.. ^__^ iklan yong dni tak siapkan lagi hehe

alinac lover berkata...

@AngahSayang2314heheh suka~

alinac lover berkata...

@TINAthanks to tina jugak

alinac lover berkata...

@Ardini Humairaxpe.take ur time dni

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...