Isnin, 25 April 2011

:: Selamat pagi semua..jemput minum KOPI DARA ::

peh! kopi dara tu~ err bukan anak dara pon bole minum yer..jemput lah mak dara pon xpe kui3 :p
erm..pagi ni pas habis keje sket yong nak p imegresen..waa nak p wat border pass..yong nak p siam! hehehe sapa nak kirim barang meh order cepat..lambat punya order harga mahal oke! hahaha

satg yong tunjuk rupa gambar border pass yong yer..japg nak bersiap lawa-lawa sket..baru gambar lawa :p

oke jom sambung minum KOPI DARA.


err..nak tahu kebaikan KOPI DARA ni???

TERHANGAT DI PASARAN 

KOPI DARA
RM20.00


Kopi Pracampuran Dara amat sesuai bagi wanita yang mementingkan kesejahteraan, kesempurnaan dan kecantikan luaran dan juga dalaman.
Mengandungi adunan herba secara tradisional yang dirumuskan dengan kopi segera yang berkualiti, Manjakani, Kacip Fatimah dan Ganoderma.

Khasiat Manjakani :-
Mengecutkan dan mengetatkan rahim
Memperbaiki sistem pengedaran haid
Menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin
Mengatasi masalah keputihan pada faraj
Bertindak sebagai penyegar yang amat berkesan memperbaiki tisu faraj, melincinkan dan memelihara serta menegangkan kulit wanita
Khasiat Kacip Fatimah :-
Mengatasi masalah senggugut
Melancarkan perjalanan haid
Mengatasi masalah lebihan lendir
Memulihkan sindrom tekanan prahaid
Menigkatkan kesihatan dan kesuburan rahim
Mengekalkan keindahan wajah (awet muda)
Mengatasi masalah buasir
Khasiat Ganoderma :-
Merawat tubuh badan
Melancarkan perjalanan haid dan melambatkan menopous



amacam best kan?? sapa nak order sila roger2 yong ok! tata~

10 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

sedap ke??? tapi angah tak minum kopii

Fiya Ahmad berkata...

nak gak ikut yong pi siam.. huhu

Cik Su Life Cycle berkata...

mak dara jadi anak dara balik minum kopi ni..

Ardini Humaira berkata...

yeay kopi kopi kopi. t dni usha eyy lom sempat lagi. minggu busy sejak 2 mgu lepas. hehe.. pssst yong, kopi yong bagi dah licin dni minum :p

alinac lover berkata...

@AngahSayang2314sedap..yong xminum kopi jugak..tp kalo minum kopi ni adeh sedapppp nyer la rasa dia tau :)

alinac lover berkata...

@Fiya Ahmadmari2~

alinac lover berkata...

@Cik Su Life Cyclehihihi~ mcm tu lah!

alinac lover berkata...

@Ardini Humairasedap tau dni~

iela zaimi berkata...

Sedap kopi mk dare..

iela zaimi berkata...

Sedap kopi mk dare..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...