Ahad, 24 April 2011

:: NASI SILA LAHAR KEPAR ::

dah lama yong nak promote tempat ni..kalo kat tempat yong, sebut je NASI SILALAHAR KEPAR mesti orang dah tahu..apa yang best nya tempat ni? haa nak tahu kena mai la sendiri..sapa yang suka masakan kampung elok benor ler kome datang kemari..bole rasa gulai yang kaw2 nyer sedap tau~


ini banner dorang.. klik la untuk tengok blog dorang.. yong dah lama x p sana..kalo p sana time lapar elok ler..bole makan banyak sket.. dorang bukak time malam jer :) so bole la dinner disini..tapi kalo datang sini tak beratur panjang tak sah la yer..paling kurang 15 minit amik masa nak berdiri hehehe.. part ni yang tak tahan ni :)


WAKTU OPERASI

AHAD hingga JUMAAT
Waktu niaga : 8.00 mlm - 12.00 tgh.mlm
SABTU cuti.
(sedia terima tempahan meja untuk 20 orang ke atas.)


jika berminat..bole la p ke kedai mereka .jom usha blog dulu :- http://nasisila.blogspot.com/

8 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

heheh..tak pernah tahu plak ada restoren ni :)

siti murni berkata...

nasi sila yang sangat glamer...sampai sekarang tak jugak cuba lagi...adehh...apsal la dia bukak malam je..huhu

Ilhamny.com berkata...

dulu masa keja kat kpala batas slalu gi mkn nasik lahaq kepaq nih..sodap..tapi ramai sgt, rimas pon de..

Ardini Humaira berkata...

kalo dni ke sana yong lanje eyy hehe

alinac lover berkata...

@Nur Hawa Mohd Zinarea sni mmg terkonal la awe hehe

alinac lover berkata...

@siti murnihoho! harus cuba~

alinac lover berkata...

@Ilhamny.coma.a ramai sgt kan~

alinac lover berkata...

@Ardini Humairaberessss!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...