Jumaat, 22 April 2011

:: Hati-hati nak mengata orang.. p tengok cermin tu dulu ::

ha tudia! apa hal suh tengok cermin?? sebab yong nak suruh "hangpa" tu sila p CERMIN diri sket.. yong tau yong ni xde la bagus mana..xde la rasa good2 pon tapi walaupon aku jahil..aku ni xde la nak buat bagus..diam diam sudah la yer..

"hangpa" tu pulak..dah terang-terang jahil..siap mengutuk aku kat belakang..!!!! lambat ke cepat sekarang aku dah tahu..bila aku tanya terus ke "hangpa" ketaq lutut tak mau mengaku siap kata aku fitnah hangpa pulak! cis!

takpa..aku bukan kesah nak mengutuk aku ke apa..yang penting jangan menyusah aku sudah la..dah la mengutuk aku..dari dulu x hbis dok menyusah aku..time nak mintak tolong direct muka aku ja ada..isk! meluat la kat hangpa..dok dekat susah.dok jauh pon dok menyusah jugak.. hidup hangpa meman menyusah orang ek??

isk2..pengajaran nya disini.nak mengata orang tu xpa..TAPI jangan p mintak tolong kat orang yang hangpa mengata tu naa..siyes hangpa memang MUKA KONKRIT la kalo buat macam tu..

tak tau la bila semua ni akan berakhir..mungkin sampai yong da mati baru tamat kot kisah ni.

pesanan-jauhilah ZINA.. *ape kes?? huhu

18 ulasan:

Mek Onie berkata...

sabaq kak,huhu....sapa? mai nak sekeh sampai lebam pala dia tu,huhu

Tanpa Nama berkata...

belasah je yong... kita bako kita bako..

Azian Elias berkata...

Nape ni yong.. sabaq je lah..

azila berkata...

Salam..setuju Yong.pelik pon ader kan..sbb dahla kutuk org, xmalu lak nak mintak tlg.oppss..terlebih2 lak pompuan ni komen:)

www.cikladablog.blogspot.com

kindergartenlibrary berkata...

sabar ya kak ..
memang betul kena hati2 ..sebab bahasa tu melambangkan diri kita ^^

Unknown berkata...

@meawuik2..nk tlg sekeh2..boleh2 hehhee

Unknown berkata...

@niDamari..mari..bako je dorg!!! hehhehe

Unknown berkata...

@Yanorg jenis mengata xsdr diri..skit hti tau huhu

Unknown berkata...

@azilahiihihi~ :) tau xpe..cubit je bru thu~

CIK TOM berkata...

siapa yong?ada jugak yg jenis camtu ek..mintak tolong, pastu mengata..baik tak payah la tolong orang camtu je..

Unknown berkata...

@CIK TOMorg jenis macam tu..dah mengata mintak tlg org pulak.eiii geram :)

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

benci mereka!

jeBateja berkata...

uikkk...awat ni...awat ni...awat hang marah sgt ni....relax...relax....hang marah kat rakan blogger hang ke..???

Ardini Humaira berkata...

dni lastik dia ngan buah getah nak tak yong :D

Unknown berkata...

@nellyyezza btoi2~ ckp tu kena tgk kiri kanan dulu kan~

Unknown berkata...

@Nur Hawa Mohd Zinbenci aliens!

Unknown berkata...

@jeBatejahaip2~ xde la..kwn blogger semua baik2 je hehehhe

Unknown berkata...

@Ardini Humairajom lastikkkkkkkk! hehehhe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...