Isnin, 11 April 2011

:: Captain Munch | yay~ dah rasa dah..sedap ::

orang makan yong pon nak makan jugak!! haha opkos ler taknak ketinggalan ye dak..hehehe

so aritu..tengok ler entri si Salmia hehehe pasal biskut Captain Munch ni~ yong apa lagi..p tesco nampak je biskut ni terus sambar amik yang paling besar..hehehhe

mujur sedap..taruk dalam balang.tinggal kejap tengok-tengok da habis.oke fine..dah ada yang curik heheh :p

korang da try??

5 ulasan:

ardinihumaira berkata...

lom try lagi yang ni. nak carikkkkk :D

Izatie berkata...

Semua product munchy's sedap sedap! :))

nur anis berkata...

tak try lagi..nak kena try ni..nampak sedap..:)

PutRee SeJiNjaNg berkata...

lom penah rasa lagi yunk...pasni nak try lah...hehehhe

Salmia berkata...

yg mcm chipsmore ni pun dah try sedap lg drp chipsmore kan? :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...