Isnin, 4 April 2011

:: Bengkel Daya Sungai Petani ::

Sekarang yong berada di Bengkel Daya Sungai Petani.nak hantar abg sepupu yong daftar masuk bengkel disini. Abg sepupu yong ni dalam kategori OKU. Semua oke cuma ingatan dia je macam lembab sket.so pembelajaran dia terganggu. Dia x bole membaca.. Percakapan pon tak berapa lancar..

So dengan tawaran yang ada.so kami tak nak lepaskan peluang ni.disini dia dapat belajar sambil bekerja dengan rakan-rakan yang senasib dengan dia. Jadi.sekurang2nya masa depan dia sedikit cerah dengan ikuti pembelajaran disini. Harap2 dia dapat la jaga diri sendiri dengan baik. Kami agak risau jugak kalo dia tak dapat nak sesuaikan diri dia.tak pernah lagi kami tinggal dia sendirian macam ni.

Jap lagi nak tengok bilik hostel dia cemana. So nanti yong will update again oke.

Nota Alinac-adik perempuan disahkan demam biasa je. Amin. Lega rasanya. Hope keadaan denggi di kawasan taman tu akan makin berkurangan :)
Sent from my BlackBerry® smartphone

4 ulasan:

Kancilbiru berkata...

dulu KB penah buat partime kat sini..hehehe

Lizzie Yasmin berkata...

bagus skang ada tempat mcm nie.. at least boleh dia berdikari skit nnti...

pink berkata...

chantiknya u punya page blog skrg...
tp nak wat mcm mana header atas yg ada pmpuan chantik 2?

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

Alhamdulillah ada bengkel macam ni kan..membantu orang kurang upaya berjaya

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...