Khamis, 17 Mac 2011

:: Masih dalam pencarian | Inner Cotton ::

thanks kepada yang membantu yong ya.yong masih survey nak beli inner ni..ada yang jual murah.ada yang jual agak mahal sdikit..harga x jauh beza la.. yong nak beli dalam 10 helai gitu..kena la cri murah2 sket ye dak..

kalo yong dok di KL..skrang jugak yong p jalan TAR tu tau..tapi masalah skg ada kat sungai petani ni haa..takkan nak p sna semata2 nak beli 10 helai inner jer..korang rasa berbaloi ke? :P

adeh..hope dapat cari harga yang berpatotan..*nak yang murah jerk kan? 


8 ulasan:

cik fza berkata...

ada tu tp tak jumpa lg je.. :)

TINA berkata...

kat alor setar ada..rm 8 or rm 10 tau..tapi kat taman sejati rm 5 ja awning

farra8979 berkata...

aritu p jalan TAR dpt 5 RM20 kut.. best la kainnye yong...

♥yaya suka embun♥ berkata...

dpt x yong?

Amirrah Zawani berkata...

yea lah kat jalan TAR semua ada.. kat sg petani tataw la kat na.. hehe :)

AngahSayang2314 berkata...

yong buat pilihan yg betul jgn silappp

::Budak Degil:: berkata...

yong kalo nak boleh je kirim kat einn..jln tar tu dah macam umah no2 einn dah,,ahahah

niDa berkata...

erk... jalan tar tu dkt je ngan umah kite yong.. bole je klu nk pesan..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...