Khamis, 10 Mac 2011

:: kita tukar minyak hitam ya sayang ::

entri ni reminder untuk diri yong sendiri..selalu pakai je kereta tapi xreti pape..bagi rosak reti la T__T



so semalam yong da p tkar minyak hitam untuk kancil putih yong.. hari tu p beki sampai rm700 melayang, asal ler sengal mekanik tu x check sekali minyak enjin..bikin hati panas btoi..da la paw cukup-cukup punya..


apa la nasib yong..huhu




nota ALinac-jaga la kereta macam kita jaga diri kita sendiri.

6 ulasan:

Mr feckry berkata...

apa yang lu bikin sampai 700?

eT berkata...

yong..tgk kancil putih tuh..teringat x-kete asben sebijik cegini...byk kenangan ngan kete tuh..ngeee

ardinihumaira berkata...

dni kalo bab kete serahkan kat abah je ;p

Salmia berkata...

minggu lepas kena 800 lebih servis n install amp radio keta encik roberto. huuu...

niDa berkata...

bile nak dpt naik kancil putih ni.. hihihi

Niza Romli berkata...

lagi la tak tahu pape pasal keta, tahu pegang stereng je. Yang len semua hubby buat. Bahaya tol klu jadi apa2 tgh jln..lagi2 drive sorg gi keja.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...