Rabu, 2 Mac 2011

:: Firming Breast Gel | membantu wanita yang bermasalah ::

selamat pagi semua!!! apa khabar ? hope smua baik-baik aja ya :) hari ni yong nak mempromosikan satu lagi produk khas untuk wanita..err..lelaki kalo nak try pon bole juga..BUT if sesuatu timbul terjadi jangan salahkan yong ya~ hihihi






haa produk yang yong maksudkan ialah Neck & Breast Firming Gel..harga rm25 je untuk promosi sekarang..harga biasa dalam rm50 gitu la...




Gel ini bole digunakan untuk membantu wanita yang mengalami masalah payudara kendur..gel ni sangat berkesan tau..tapi kena pakai hari-hari..sampai habis..about 2 week da bole nampak kebersanannya..gel ni bole juga digunakan dibahagian leher ya..tujuannya sama..untuk firmkan apa yang kendur :) 






jangan risau.produk ni selamat ya..lagipon semua produk yang yong jual yong tahu berkesan ke x..and yang penting yong da cuba da :) tak perlu la nak tanya banyak-banyak kali "produk ni betul ke berkesan?" sebab sudah tentu jawapannya "YA"...produk yang yong guna dan tidak berkesan, yong akan reject ya..dan tidak akan dimasukkan ke Alinac Shoppe..buat apa nak jual produk yang tidak berkesan..ye dak?






oke..if nak tengok penerangan lanjut..sila la ke Alinac Shoppe..dan jika berminat.isi je form..yong akan melayan anda secepat mungkin.thanks semua :)

3 ulasan:

Redbloodsnow berkata...

haaa tgh ari ni nnti yong nyer entry review. nk review breast gel nih ah :D

ardinihumaira berkata...

t dni kawen kan kan.. dni nak beli ni hik3

Tanpa Nama berkata...

hohohoo... x kawen bole guna x?? hihih

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...