Jumaat, 18 Mac 2011

:: Faridah's Wedding ::

Sabtu Lepas yong ada p kenduri kawen kawan yong..dia buat kat hotel aww.. best btoi~ makan pon sodap..tapi kawan-kawan sekolah tak ramai yang bole datang sebab sekarang belum mula cuti semester kan?so kawan-kawan yang dekat-dekat je ada..yang penting yong ada kan? HARUSlah ada..nak amik berkat hehehe.

Entri ni penuh gambar je ek..korang layankan je lah..yong yang pakai baju biru tu ler..pengantin yang lawa pakai baju putih tu :) 












nota Alinac-Stress jugak la bila balik rumah ada orang cakap "kawan-kawan yong ramai da kawen da ye....bla bla bla (perbualan terpaksa dipotong)" nak tahu sapa yang bercakap tu? Tok yong la..hheheh cakap la suh kawen cepat..kan senang. :p

10 ulasan:

wa khairul onggon berkata...

Cepatlah kawen hehehe... Sbaar2.. takkan lari gunung dikejar.. klu jodoh tak ke mana kan.. :)

Salmia berkata...

wow.. grand le wedding tu~
:)

lapa kek pulak :P

kakchik@ella berkata...

wah yong .. nampak yong hepi je dlm gambar2 tu eh.

munna berkata...

kala dah ada calon... takpelah cepat2 kan yong...tok tu dah tak sabar bak tgk yong naik pelamin agaknya...

ardinihumaira berkata...

tu la.. bukan yong saja.. dni pon asik kena uuuhuhu

tomatokering :) berkata...

waah~mcm meriah je wedding nie.. grand nye.. :D

::Budak Degil:: berkata...

agak2 dh smpai seru, dah bau2 nasi minyak, jgn lupe org s.alam ni ye yong..huhuhu

Mr feckry berkata...

entah yong ni..copet lo kawen ..

nurulsyuhaida :) berkata...

cantiknya faridah,n ramai gak yg pi..ni yg sedey nih tak leh pi... grrrr haha

niDa berkata...

slalu gak dpt soklan cepu cemas camtu.. tp nk gak tnye yong, nnt yong kawin bole la dtg ye tak..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...