Isnin, 14 Mac 2011

:: Burger meleleh..yang tu lah sedap kan?? ::

korang ce tengok sket burger ni..meleleh kan? huish..antara burger yang sodap yang pernah yong makan..ada cheese tu tau..tu yang meleleh tu..hehehhe



makan burger lain pon tak rasa sedap macam ni tau..semalam ingat dapat makan yang macam ni..sekali dorang p beli burger lain untuk yong..patot le rasa len macam..x berapa mengancam..x meleleh pon huhu


eh da dinner belom? today yong belanja makan nasi ayam nak? ngeee..apa nak jadi yong ni..hari-hari asyik nak makan nasi ayam je ha..kena kenan ke apa hahahha

13 ulasan:

Kancilbiru berkata...

kat mana yong beli burger meleleh ni kat SP? ada eh?

Salmia berkata...

nmpak sedap gak..
nk sket.. :)

wa khairul onggon berkata...

Haishhh... melelh air liur tgk burger ni mlm2.. hehe.. COBAAN..

Citarasa Rinduan berkata...

benci tau..
kak dari jam 4 tak makan.....
wawawaw

ardinihumaira berkata...

gulppp
nak beger gak!

Salmia berkata...

ok, nnt kta story k.. T__T

but this week mia a bit bz la..
nx week ok kot coz boss p kl..

cikgu isza berkata...

tgh diet.. hu3

jeBateja berkata...

cisss...tgh2 lapa ni...berger meleleh susah makan laaa...kalau kat rumah tak pe arrr...kalau kat perhentian bas...pehhh...susah...susah...

Azreen Zunairah berkata...

sedapnya...nak burger..tp x leh...ngah diet!!! yong tolong...huhuhu

Pencacai Alim berkata...

try oblong

Mr feckry berkata...

gua makan oblong kambin

Nabiel berkata...

omg~
yong..biel dh terase lapo nie..adehhh~bak 1!hehehe

Redbloodsnow berkata...

lame zie tak nelan burger...huhu

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...