Ahad, 6 Mac 2011

::Belajar di kursus haji.tidak bermakna yong pergi Haji tahun ini ::



sila baca tajuk dan fahami ya.. memang yong pergi kursus haji tiap-tiap minggu.tapi bukan bermakna yong akan pergi naik haji pada tahun ni.



sekarang yong berada di bank tabung haji. baru nak bukak akaun and daftar haji. tapi orang yang da daftar and tunggu giliran untuk pergi haji mesti da beratus ribu kan tengah tunggu turn. yong ni tah bila la dapat turn. tapi ustaz cakap. kalo dapat p awal itu rezeki. ketentuan dari Allah. itu bermakna Allah da menjemput kita jadi tetamu-Nya lebih awal. orang di tabung haji ni cuma memproses giliran kita.tapi ketentuan dari Allah.kita cuma perlu redha je la :)



so korang faham la ya. persediaan untuk ke Haji da bole mula dari sekarang.persiapan fizikal dan rohani tu penting. persiapan jiwa lagi penting. nanti yong akan share apa yang yong belajar dari kelas kursus haji tiap2 minggu tu ya. sebelum ni x sempat la :( rasa rugi bila x share ngna korang.



kepada warga sungai petani. if korang berminat nak join kursus haji pon bole tau. x perlu bayar. free jerk.siap ada makan pagi disediakan :) sangat x rugi sebab macam-macam ilmu yang kita dapat. semoga dapat manfaat dari apa yang kita belajar.amin :)



oke turn yong da makin dekat ni. nanti yong update lagi ya!



to dni, kak ayu citarasa rinduan, kak chik@ella,kak munna, nida, wanda, salmia and beberapa orang lagi yang selalu datang blog yong. i miss u all oke. maaf xsmpt nk bw ke blog korang lagi. maybe today da bole mula bw. tunggu ya! muah!



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yong rindu kat kite... wawawa... nagis jap.. ehehehe....

kite doakan yong ade rezki pegi haji.. nak kumpul duit gak pegi haji..

::Budak Degil:: berkata...

wah...insyallah ade rezeki yong nt.. :)

munna berkata...

kak munna ingatkan yong nak naik haji tahun ni....

ardinihumaira berkata...

;)
dni penah ikut tapi asik monteng sebab asik ado kelas weekend heehe

Redbloodsnow berkata...

tol tuh yong! :) bagu ah yong ni...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...