Isnin, 21 Mac 2011

:: Ayam Goreng Mcd ::

yong ni x bole tengok orang makan sedap-sedap..kang mula la penyakit "mengidam" dia tu..haha..ari tu tengok zie dok pulun makan ayam mcd ngn bubur ayam nyer..huish~ apa lagi..berhari-hari dok tingin.aritu p cari malam-malam kat mcd..skali dia orang tu cakap "ayam habis".. sadis jugak la.balik tu frust..xpe esok cuba lagi hiksss~

dah tu esok2 nyer lagi mcd.kali ni p time awal tengahari la..mujur ada..so da x kempunan ler nak makan ayam tu..lega dah ceq~ hehehe..nyum2~ syok aww makan ayam~



tengok tu mulut yong sampai herot2 lagi dok pegang ayam tu..pastu pulun makan ler..:p


*abe halim tanya tadi.."yong, ang da kaya ka? asyik2 makan mcd, makan itu makan ini..kaya dah ka?? "


hahahha..sebab asyik shopping makan.sebab tu dia heran kot :p

8 ulasan:

Salmia berkata...

hehehe.. makan jgn xmakan yong..

Nabiel berkata...

sedapnye aym tuh!!
bak sket!hehehe

AngahSayang2314 berkata...

selagi sihat kita makan kalau dah sakit tak dapat merasa dah

Drunbella Khoo berkata...

ayam mekdi spicy is the best.
(^___^)v

ardinihumaira berkata...

cakap la... a ah dah kaya... hehehe

farra8979 berkata...

bestnye... tetiba cam lapar plak...

tiefazatie berkata...

wah!sgt best..lapar lak nie..haha..

::Budak Degil:: berkata...

'bulan gelap' xdan nak makan mahal2 ni..eh..kfc pn kire mahal tau...hehe...tggu 'bulan terang' la...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...