Khamis, 31 Mac 2011

:: Adik Qadir da botak ::

hee tengok ler adik saya..da botak kena cukur ngan mak bidan ari tu..hehehe


ha masa ni yong baru beli gula-gula..Chupa Chups! waaa mahal tau rm2..err rm2 tu mahal ke yer? heheh..tapi gula-gula ni lain sket..ada dua bola dalam satu batang nyer.sebab tu harga dia rm2..ada dua perisa yang yong beli ni.. vanilla n choc..bole tahan habis duit haku :p


pernah try dah?

10 ulasan:

Salmia berkata...

adik qadir dh bolah isap chuppa chup ka? hahaha

::Budak Degil:: berkata...

hahaha..ape la yong ni..ni cite pasal adik qadir botak or lolipop double ball botak?..ahahaha...kesian adik qadir jd background utk chupa chups lolipop tu...kelakar la yong..haha

munna berkata...

alahai comelnya baby tu...bolat je...

yangbaik berkata...

apa kaitan adik qadir ngan chupp chup... heh?

yangbaik berkata...

apa kaitan adik qadir ngan chupp chup... heh?

ardinihumaira berkata...

hehe yong nak kena babap tu tunjuk lolipop :D

ardinihumaira berkata...

hehe yong nak kena babap tu tunjuk lolipop :D

ardinihumaira berkata...

hehe yong nak kena babap tu tunjuk lolipop :D

toyolkiut berkata...

huhu..
sape sangka yong ada adik baby lg ye..
eh, x kn dh suap chup2 tu..
hehe..

~izan~ berkata...

tembamnya...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...