Jumaat, 25 Februari 2011

:: tak perlu soal kenapa..dah ketentuan dari Allah ::

dugaan yong dapat bulan ni memang kaw-kaw la kan? sapa yang ikuti perkembangan yong memang tahu la satu-satu masalah yang menimpa.haish.xthu la nak cakap apa..kena la terima dengan redha.



today, bangun je pagi..terus rasa sakit nak bukak mata..nak tahu kenapa? peh! kena sakit mata la pulak..alaaaa T__T bengkak sebelah mata yong. memang x cun dah la sadis btol la...dah la spek senget..lens malas la nak pakai time sakit mata macam ni.. 



aduhai..nasib nasib...apa la yang akan jadi lepas ni pulak? hope semuanya akan cepat berlalu..amin!

6 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

selamat malam yong...

kak baru balik dr kampung..terus singgah sini..

yong y kak kenal seorang yang tabah...kuat semangat....

setiap ujian ada hikmahnya...
kamu seorang wanita kental hadapi semua ini..
walau sedalam dan setinggi ujian itu...kak pasti...........kak yakin....

YONG BOLEH!!!!!!!111

toyolkiut berkata...

dugaan dlm bmacam bentuk kan..
bersabar..

cikgu isza berkata...

kkuatkan semangat yong..
kami sedia membaca luahan hati yong..

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Sabar ya.. insyaAllah tak lama sembuh la tu.

ardinihumaira berkata...

:')
Allah menduga umatnya yang mampu menerima dugaan tersebut... tahniah yong... ujian2 tu semua adalah anugerah...

deAnza-wAnda berkata...

yang penting tabah yong...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...