Sabtu, 26 Februari 2011

:: dah dua kali beli.korang bila lagi? ::


kemarin je yong baru makan roti ni..today yong p beli lagi :) nampak sangat sedap kan? geram tengok rupa dia besar sangat..hahaha sebab tu beli lagi..muka excited giler masa beli tu haa...sampai orang yang buat roti pon perasan..:p


eh! yong xsedap hati la..selagi x p kastam..selagi tu la dok pk macam-macam..aduhai..mana nak korek duit lagi ni.. :( sakitnya bila kesusahan ditanggung seorang.haish!


esok yong nak p besday party anak kawan yong..da siap beli hadiah da..xsabar nak p bagi kat budak-budak tu :)

11 ulasan:

kira kekuri berkata...

wahhh eee comel lahh Kira pun nak jugakk! wahhh :DD

athirah berkata...

tu donut ke? nakkkkkkkkkkkk.... mana nk dpt?

jeBateja berkata...

serius tanya....itu makanan betul ke....??? ishhhh.....besaunya....


Err...jom makan puding trifle dengan jebat....ahakz...jebat baru buat puding trifle gak....

miszlullaby berkata...

roti ape besaq sangat tu yong? geramnya nak makan...=D

kay_are berkata...

besar nye roti tu.. memang puas makan camni..

ardinihumaira berkata...

yong kasi aaa donat tu kat dni :D

tiefazatie berkata...

besar gle!

Lelord berkata...

uiks lagi beso dari muka ni

munna berkata...

pergi tesco nanti nak cxari giant donut ni

Izan Ishak berkata...

jeles lah yong...
nak jugak!

deAnza-wAnda berkata...

x dan nak p tesco lagi la yong oii..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...