Jumaat, 25 Februari 2011

:: psst! sapa nak order Complete Make-up Pallete berharga Rm85?? jom skodeng! ::

Hari ni yong nak mulakan promosi mekap pallete..harga runtuh ni! hahaha sapa nak order, btau ya..rm85 not include postage..yong tahu ada yang da berkenan lama da kat mekap pallete ni.tapi masa tu harga xleh nak kurang lagi,.so now da turun harga.sapa nak btau  la ya..


 ada eye-shadow, blusher, bedak, glitter and lips color..sangat berbaloi jika memilikinya..sebab bole juga digunakan untuk mekap pengantin..terus jadik mak andam la korang! heheh



ini pandangan dari luar..macam beg je kan? so nice ? jika ada yang berminat.email yong di alinacshoppe@yahoo.com

3 ulasan:

ardinihumaira berkata...

;)comel sangat..
nanti after habis belaja dni nak beli set cemni nak jadi mak andam tak bertauliah hehe

PutRee SeJiNjaNg berkata...

best nye yunk..terasa nak beli je hehheh..

deAnza-wAnda berkata...

huishhh... lawa lah kaler dia yong...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...