Selasa, 1 Februari 2011

::pernah minum air nih??::



ada beberapa perisa.bole tahan juga rasanya.tapi x banyak dijual dikedai-kedai. btoi dak?



kat sini masih ada yang jual.rm1 harganya.gambar ni pon yong snap masa makan laksa and cendol petang tadi di gerai tepi jalan.



kat tempat korang ada jual lagi x?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

10 ulasan:

Puteri Iqa Izyan berkata...

penah!! i loikeee.. hee :D

ardinihumaira berkata...

rasanya kat area sni dkat pantai ada air cemni yong. tapi dah lam tak ke pantai. t dni g pantai dni snap gambo air ni tau ^__^

deAnza-wAnda berkata...

awat x penah plak yong... dulu hari2 p bli kat kedai dalam kampung... lani susah nak dapt dah tapi kalau masuk wang klian bersepah laa... aritu p mlaka pon ada juai gk..

tomatokering :) berkata...

susah jgk nk jumpe skrg . tapi kat penang ade jgk :)

kira kekuri berkata...

dulu waktu kecik pernah minum..sekarang jarang sangat :D

cikgu isza berkata...

lama x jumpa..

Farhan Zulhusmi berkata...

owh.,....jarang jumpa tu....tempat hamba xde rasanya...sedap x air tu...botol kaca yg lagi satu pernah lah rasa...kerasa nya sama ??

eT berkata...

singgit je ker??
murahnyer...
lagi mahal air sirap..huhu
apa rasa ni yong??

princess fairy fer berkata...

uishhh.air nie lame da ta minum.susah da nak jmpe.huhu. sangat klasik.hehe (:

Redbloodsnow berkata...

zie lom pernah lg arr yong :(

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...