Khamis, 24 Februari 2011

:: MAGGI HITAM pon sodap ::

ini maggi kari biasa..tapi telah ditambah kicap, sos cili dan perahan limau nipis..pastu tabur bawang goreng..alahai.kenapa yong baru tahu kombinasi bahan-bahan tu membuatkan maggi ni bertambah sedap..




nyesal baru tahu kemarin..thanks to mr.lover sebab mengajar yong makan masakan merapu ni..siyes sedap..jom makan maggi..hahhaah




korang da dinner ke blom? ini sarapan pagi yong..baru sempat nak tunjuk...nak resepi x? kan tadi da ajar :p

10 ulasan:

ardinihumaira berkata...

a ah yong.. sedap boh kicap :D

eT berkata...

Seram jek tajuk.huhu.
Boh kicap eh?zaman kecik2 jek mkn mee ngan kicap.hehe.

lipan lapa berkata...

i try.... peace

wunny berkata...

cm best jew..ley try jgk ni..wee:)

munna berkata...

cik abg kak munna pun klu makan maggi mesti tambah cili sos dgn kicap...

cikgu isza berkata...

sedap yer yong?
bila cuba nanti..
anak akak suka makan kicap..
kalau dia tahu sedap campur dengan kuah maggi mesti dia buat selalu..

akak memang tak simpan stok maggi kat rumah.. bila tringin jer beli..

cikpuanhady berkata...

perghh..biau betul yong bekpes ngan maggi..tp memang nampak menggiurkan..dah klik hb..

Jom skodeng :Bloglist hilang?

Mohammednajib berkata...

resepi baru ni hahaha/boleh masuk buku resepi

deAnza-wAnda berkata...

wanda pon mask megi camni gakk..

Che Sayzzuwan berkata...

hehehe,bagus ade peningkatan dalam menyediakan megi hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...