Khamis, 17 Februari 2011

:: Jom Slim sama-sama ::

da lama x cerita pasal slim product ni ek.hahaha..ala ai da maintain.so malas la nak cerita lagi (bole ke ayat gitu? meluat je kan? )


oke malas nak cerita panjang.jom tengok pic ni dulu..yong tahu ramai da pernah tengok pic-pic ni sebab dorang da ada yang da pakai.. kepada yang tak pernah tengok..moh layan :)



set slim A
set slim B
Slim soap Dr.J
slim soap USA
 Kesemua produk diatas ni ialah produk yang digunakan untuk proses slimming ya..sekarang ni ada macam-macam cara kita nak slimkan badan kita..ada yang buat dengan cara senaman, control makan, makan pil kurus, p slimming centre dan macam-macam lagi.


so disini..yong hanya suggestkan proses luaran je ye..produk ni hanya digunakan untuk sapu pada badan je.dan sabun digunakan ketika mandi..keberkesanannya memang sudah terbukti, tak perlu untuk anda ragui lagi..testimonial anda bole baca disini.


jadi kepada yang berminat untuk dapatkan produk diatas ini..anda hanya perlu klik sini untuk lihat harga terbaru yang ditawarkan oleh Alinac Shoppe..Pastinya anda akan gembira dengan kesannya..sebarang pertanyaan anda bole email ke alinacshoppe@yahoo.com


"saya sudah....anda bila lagi?"




Selamat mencuba!

7 ulasan:

Unknown berkata...

memang bekesan..saya sudah jua..

Unknown berkata...

ngee yong letak testimonial akak kat sini ya

Redbloodsnow berkata...

zie sabun yg aritu zie beli lom lg zie pakai². super pemalas zie nk buat weh...tp nk paha slim. camno tue if mls...hehe

Tanpa Nama berkata...

wanda penah pakai tapi sat ja.. pemalas.. camna nk kurus ni kann..

shahrul berkata...

i dah slim okay :p so tak payah nak guna produk ni ngeehee.

ardinihumaira berkata...

yong... nak tau tak... sedih dni... lotion tu pecah.. dni letak atas katil.. masa nak renovate tu adik dni tak alih barang atas katil... bila orang wat keje2 renovate tu alih katil, lotion tu jatuh atas lantai. pastu kena hempuk lak dengan almari... almari di tolak ke dinding pastu terburai isi lotion.. uwaaaa masa tu dni kat kelas :'(

Tanpa Nama berkata...

betul ke ni leh kurus.. ade side effect x yong..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...