Rabu, 16 Februari 2011

:: Jom Makan tengahari ::

da waktu lunch ye skg.patot la tangan menggigil je ni..sebab x makan lagi dari pagi.tah apa yang tok yong masakkan di dapur..nak p makan da ler ni..korang da makan belum.hajat dihati..nak je akan kenny rogers.tp apakan daya.kena la sedar diri..bukan tinggal di bandar nak makan makanan hebat macam tu selalu ye dak..so layan je la gambar






oke stop berangan..kembali ke alam nyata!!! makan gulai je kot hari ni..hehhhe

8 ulasan:

munna berkata...

Kak munna pun dah lama teringin nak makan kedai pakcik kenny ni.. tapi jauh sgt lah...takpelah layan jelah gambar je dulu

Lovely Bella berkata...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ssedappppp nakk.. nakk!!

~izan~ berkata...

sedapnya layan gmbr ye yong..tgk pun dh kecur air liur hehehe

ardinihumaira berkata...

ehem3...
yong kalo cakap ngah makan kat situ nak gak dni g zup zapp zup zappp duk semeja ngan yong hehe... rini dni makan roti telur 9 keping. tuluin jangan habaq kat deen ey.. kasi gulai pun okay gak kat dni, meh :D

kakchik@ella berkata...

best gak layan yong berangan ni. hihi ..

::Budak Degil:: berkata...

aduh..semua blog duk tayang makanan jek!..terliur dah..huhu

Mr feckry berkata...

uuuuhhh..sedapnye

zarifahmr berkata...

pehhhh yonggggg! isk2

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...