Khamis, 10 Februari 2011

:: Jom makan ROTI Fudgeez..sedap lah :





pernah makan tak roti ni? ala dalam iklan sekarang ni tengah femes..skali tengok macam aiskrim..rupanya roti yer..apa-apa pon yong nak cakap roti ni sangat sedap tau..dan besar.harga rm1 jerk..ada dua perisa..yong amik perisa cokelat :) 






apa yang sedapnya ialah tang bahagian roti tu la.lembut jerk rasa..isk..isk..macam nak je lagi..jom kita p bli..errr..korang da breakfast ke blom ni?




Nota Alinac-tengok la tudung tu..dni bagi terus jadi tudung feveret..merah tu..suka!!!!

6 ulasan:

niDa berkata...

tudung tu.. memang perasan..hihihi...

tengah breakfast yong. sambil breakfast sambil blogging...

waaaa.....

ardinihumaira berkata...

balik kelas nanti nak g cari jugalah roti tu :D

p/s: nakal ye yong ni hehe

farra8979 berkata...

x penah tgk pun iklan roti ni, yong.. tp nampak cam sedap jek...

Dilakochan berkata...

Yummeh!
smlm kita bekfes roti ni.
Mmg fav. dr tahun lepas.

lembuuuut je. choclate fill dia pun emmmm yum yummm!

Mr feckry berkata...

nak pi cari jap la kat kedai

Nabiel berkata...

hehehe~
yong dpt bape komisen nie promote roti nie?lalalala

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...