Khamis, 24 Februari 2011

::cuba teka ini apa?? yang pasti BUKAN donut! ::



macam donut kan? besar lagi dari kepala yong.hihi.semalam yong p tesco.yong beli roti ni.murah je.dalam rm4 gitu la..lembut tau roti ni, sangat-sangat lembut.maybe baru lepas dibuat ler tuh.



pas bayar.masuk je kete yong trus makan roti ni sampai tinggal setengah!peh! kuat makan btoi yong ni.hehe.dalam nyer ada isi custard.so nice lah.xrugi la beli roti ni.



tesco tempat korang ada tak jual? try lah makan roti ni.sedap sangat :)



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

14 ulasan:

tomatokering :) berkata...

waaa! buat ceq rasa lapiaq pulak.. aiseyy,,nak kena cubit yong ni.. :P

::Budak Degil:: berkata...

lah!..einn ingatkan bantal vibrator letak kat leher tu..ahahaha

bapak besar gile..tp murah la.. :)

Zaza berkata...

wa besarnya.sodap2

Citarasa Rinduan berkata...

selamat hari khamis sayang

kak tak pi lagi tesco...maybe ada kot..

em...badanmu kecil..setengah dah habiskan???
peeeh....kelip2 mata daku..
hahhahah


PS: kak akan bercuti berblog...jagakan umah kak ayu eik

Myra Jay berkata...

Roti Donut ke Yong, ingatkan hadiah yg direka bentuk donut.. Tak penah jumpa lg la setakat nie :)

Myra Jay berkata...

Yong, shawl dah sampai.. cantek sangat :) Tima kasih ye :)

ardinihumaira berkata...

fuhyooo besau punyaaa :D

Uchi kay-f @hmad berkata...

eei besarnye!!!

pipi Yong semakin ketara tembannye..ngehx3 :p

jgn marah Yong..daa..

munna berkata...

besarnya yong donut tu!!! kuat makan tapi badan mantain je.. !!

kakchik@ella berkata...

hah .. nak gi cari kat tesco menjalara lah. nnt akak tnjuk kat yong lak eh. hihi ..

AngahSayang2314 berkata...

la donut ke?? ingatkan apa la tadiii

Izan Ishak berkata...

biar betul tu yong. besarnya roti tu. tp bila yong kata dlmnya ada custard dah terbayangkan kesedapannya! nyuuummmy!!

Cma Shiema berkata...

besa nye roti tu??cedap eh yong..x bole jadi ni..nk kene try juge..tesco kat mana tu?semua tesco ade jual ke..??

deAnza-wAnda berkata...

uishhh... ngat donut tdik..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...