Jumaat, 28 Januari 2011

:: Syukur kepada-MU ::

oke..macam tajuk lagu je kan? x kisah lah..cuma nak update je..nak btau orang yang berhutang dengan yong hari tu da bayar da duit yong..syukur gilak oke..then after da bayar, dia da start nak msg2 yong smula..nak beli produk la apa la.malas haku nak layan ko da yer cik..

dah la x brapa kenal..ko beli brg dgn yong 1 kali je oke..da brani pinjam duit..dah la lama..janji tipu je..ai msg..ko langsung xnak reply..dah hari-hari aku msg ko..bru reti nak bayar duit smula.skg ni aku pulak malasssssssss nak reply msg ko.xperlu la nak beli barang ke apa ke..haku da SERIK oke..sila jauh-jauh la dari saya! xsuka..xsuka!!!

tahun ni..NO MORE pinjam.pinjam DUIT oke..suka hati la korang nak cakap yong kedekut ke apa ke sebab tahun lepas cukup la muka yong ni da macam muka bank..sekali mintak nak pinjam, aku kasi..aku xkenal ko pon aku kasi..then kalo ko reti bayar semual cepat-cepat tak pe jugak..ni aku pulak macam berhutang dengan ko..nak msg ko tu.ingat x tolak kreadit ke? rugi da tu..so tahun ni tahun cari duit..kumpul duit..bukan tahun jadi banker lagik ya.! 

meluat !

oke puas hati aku lepas perasaan sat..korang pon meluat kan bca banyak-banyak? oke off!


Nota Alinac-abe halim cakap..duit banyak bukan bole bawak masuk kubur.

5 ulasan:

Unknown berkata...

SETUJU tu yong

sehingga skrg kak tamo pinjamkan wang...kat sapa2, family dipertimbangkan

byk kenagan dan sempadan yang kak dah lalui..
perit sangat

zaza ismail berkata...

arwh abah pnh pesan,jgn la bg pinjam duit kt owg krn selalu bila bg pinjam duit mesti hilang kwn.

honey amour berkata...

yo..sape yg berani pinjam2 tu yunk...kalau tak berapa nak kenal..takyah layan...

Tanpa Nama berkata...

betul ckp abe halim tu..tp kita kalau dah pinjam kat org, maksudnya kenalah bayar.. :D

jgn geram2..chill ok!

~izan~ berkata...

akhirnya..penantian yong berakhir...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...