Selasa, 18 Januari 2011

:: ★ Hello Kitty Collection ★ ::

lawa tak hello kitty ni? haa jangan tak tahu..helo kitty ni yong jual juga tau..ada dua saiz..besar and kecil..macam dalam gambar tu haa...

layan je la gambar ek.







ni kalo nak kasi hadiah pon oke bangat tau..harga dijual skali dgn postage and wrapping..berbaloi-baloi..bulu nyer jenis kualiti tau..kalo kotor..masuk je dalam washing maschine..siyes oke! bukan cap Siam..hehhe






kalo ada yang berminat moh ler nengok kat Alinac Shoppe

8 ulasan:

Cik Shark berkata...

Alalala~comeynya..kawan sya, ieka namanya..kereta dia warna pink..tema hello kitty..comel gila arrr hello kitty~~ >.<

ardinihumaira berkata...

cik kitty! :D

Cik Shag berkata...

Besarnya! Woah~

AngahSayang2314 berkata...

yong comelllll la hello kitty tue..

p/s: angah nak tanya nak beli ubat parut ada tak sebab kan gugurl kena air panas ari tue kan ada parut la.. mujarab tak???

Uchi kay-f @hmad berkata...

emm brg VERO ni...

Amirrah Zawani berkata...

huishh mmg comel lah.. nak satu yong.. hehe :D

Nafisa81 berkata...

masa bujang dulu koi memang pengumpul dan pemnat hello kitty...skang dah beranak pinak...nak tuang duit beli hello kitty dah sayang2

Nafisa81 berkata...

cantiknya gambar2...sapa yg ambikkan??

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...