Ahad, 30 Januari 2011

::banyak nyer shawl clip.. nak lagikkkk::



ada ke girls kat luar sana yang x suka tengok mende2 comel mcm ni?



ni pic yong snap smalam.huish ko..giler haku nengok ni weh.nak je yong beli semuaaaa yang ada. tak banyak gerai yang jual shawl clip banyak-banyak macam ni. tapi sekali ada jual haa mmg pinau ler mata ni



simple but nice. semua bole buat sndri je tu.tp ada ke masa yong nak buat tu?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

5 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

yong..
macam klip rambut umai lah

eT berkata...

byknyer yong...
kalo nk pilih tu xtau yg mana satu...huhu

ijatnuar87 berkata...

heheheh...cute2..pesen skrang kan

Amirrah Zawani berkata...

mmg comel2 lah yong :)

ardinihumaira berkata...

comel2 belaka:)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...