Khamis, 30 Disember 2010

:: takda duit..cemana nak kawen kan?? ::

salam semua..adohai...rasa macam da lama tak berblogging..padahal hari-hari update..blogwalking pon jarang-jarang da sekarang..very-very takda mood..huhu..tah la..rasa macam ada kekurangan sangat-sangat..yong perlu cari kekurangan tersebut..maybe juga dengan keadaan sekarang..buat yong risau tak tentu hala..risau itu,.risau ini..jadi hormon pon kurang stabil..

kewangan? uh..semua orang mesti la ada masalah tu kan? melainkan jutawan..orang biasa macam kita ni sudah semestinya ada masalah tersebut..yong pon ada oke..jangan pk yong ni banyak duit..asal ingat yong teringat $$$..nampak muka yong je nak pinjam duit.maaflah..anda salah ya..jangan paksa yong lagi..ai hati lembut..kekeke..korang cakap lembut-lembut kang mula la yong cair..cis!

erm..rasa macam tak kawen jerk yong..duit pon takda..masalah berganda-ganda..rasa macam kena p kaunseling je yong ni..tension lah..oh..ada sesiapa yang nak kawen tak? mesti lah ada kan? semua orang nak kawen..tapi jodoh je tak sampai lagi..haha..semoga semuanya cepat berakhir..sekarang ni hanya menangis dalam hati..nak cerita kat orang? orang takkan faham..maybe orang ingat yong ni gila.uh T__T

mana pelamin anganku?? :p

11 ulasan:

My Little Diary berkata...

salam,

bawak bersabo... semuanya akan ok,
:)

DiaUmaiNiNaz berkata...

takpe..insyaAllah ade la tu nanti...saba ek!

Cikbelog berkata...

cikbelog pun bemasalah kewangan jugak.sabo yea. =.=

fathiah berkata...

hidop dan kehidupan yong.. saba ye

helmi berkata...

sabar SEPARUH dari iman...
2X sabar jadik SATU iman :)

eT berkata...

yong...kalo tunggu duit cukup mmg sampai ke sudah xkawen..huhu
kene slow2 plan...
yg pntg perkara wajib tu jek...
yg samping2 tu yg wat byk banje kan...

AdiaLuze berkata...

Sabo ye dik..Semua org pun ada masalah..Agk2 complicated sgt, takyah la nak dipikir2 slalu...

Some problem just go away by itself..So, harap2 masalah yang kita ada ni boleh pergi dengan sendirinye..Hehehe

Wan Gerrard berkata...

xpe2 sila berusaha bersungguh2 ^_^

::Budak Degil:: berkata...

ohh..sedih mengenangkan masalah duit..harap2 thn depan rezeki kite semua mencurah2 la kan..:)

ardinihumaira berkata...

samala kita.. sob sobb :'(

Sophia Rani berkata...

alololorrr... jgn la cm ni... belum ade rezki la tuu.. sabar yer.. nnt ada la tu duit.. jgn lupa jemput i tau... :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...