Isnin, 20 Disember 2010

::migrain oh migrain::



wah.da lama tak migrai, hari ni saja nak hinggap kepala ni ek? orang tengah susah hati nak cari kerja kat abg halim.migrain pon saja la nak tambah sakit orang T___T



alahai tak sempat nak BW ari ni. bukan hari ni jerk. banyak hari dah. adoyai..



semoga yong cepat sembuh. banyak lagi kerja dok tunggu esok ni. ada dua orang dalam umah ni nak kena p interview esok.semoga semuanya berjalan lancar.amin.



selamat malam semua.



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

11 ulasan:

izan_cute berkata...

alahai..kesian adik sorg ni...sbr yer..mkn ubat tau...

si para para berkata...

semoga cepat sembuh..
jangan serabut2..
kalau tak ok makan ubat...

nurulsyuhaida :) berkata...

yong slalu minum kopi or tea x? jgn lupa makan ubat ye..get well soon,cara terbaik unt lega dr pnyakit migrain is tido dlm bilik yg gelap n tenang..

wa kaljis berkata...

Ingat hari ni hari migrain sedunia lah.. samelah kita.. ni baru dpt online.. dari siang tadi asyik sakit kepala.. :P

Amirrah Zawani berkata...

bahaya migrain ni.. baik p check..
hope cepat2 sembuh lah yea :D

Cik Kira berkata...

selamat malam :)

eT berkata...

hehe..xper yong..pelan2 kayuh...
lambat laun ada la keje tuh...

moga magrain cepat ilang...:)

AdiaLuze berkata...

Ala ciannye...Semoga cepat sembuh ye...Jgn lupa makan ubat..

Pd yg nak g interview tu, GUD LUCK!!!

kakchik@ella berkata...

tension kan yong kalo migrain. cepat sehat ye dik.

-telordibasuh- berkata...

wa sejak bisnes bertambah makin sakit yong ye hehee

ardinihumaira berkata...

rehat cukup2 tau yong ;)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...