Isnin, 27 Disember 2010

:: Menetap di Kelantan ??::

abg halim sekarang kerap bergurau lah..ada je nak bodoh-bodohkan yong ni..dah yong pulak sekarang napa la sengal sangat.asyik blurrrr jerk..bawak kereta pon lembab..abg halim always komplen..dia kata "bakpo lah yong sekarang eh..LEMBAB sangat...dulu bawak kereta laju.selit sana sini.motor tak bole lalu pon dia boleh selit..sekarang ni Lori bole lalu pon dia x bole nak selit dah"

see..banyak je dia komplen kan? memang pon..yong mengaku secara jujur lagi ikhlas..hehe yong memang da tak bole nak bawak kereta laju-laju da..sebabnya yong sekarang jadi penakut..kan banyak kemalangan sekarang...so sedikit sebanyak membuatkan yong jadi kecut nak bawa kereta..kalo drive area Sungai Petani ni je pon..alahai..slow nyer lah..lambat je nak sampai..kat Highway mujur laju sket..tu pon xde la selaju dulu..xde da 140 km/j..slow sangat yong bawak sekarang..malu je kalo orang tengok..more hati-hati..lebih lagi kawan-kawan ada je yang kena langgar keretanya..isk..kecut tau..yong tak nak kene langgar atau dilanggar..dua-dua tak nak!! so sebelum bawa kereta..kena baca doa naik kenderaan dulu..baru tenang :)

ok berbalik kepada gurauan abg halim..tadi tah apa yang kami bualkan tiba-tiba dia cakap..

abg halim : "nanti kita kawen kita dok sana (Kelantan)" 
yong : "ala, kenapa dok sana?dok la sini (Kedah)"
abg halim : dok sana la..saya banyak tanah kat sana.. ( geli perut weh) nanti kita cari tempat yang ada line internet banyak-banyak... :p
yong : ala yeke..taknak lah buat kayu ya..nak rumah batu..
abg halim : isk..rumah kayu la besh..sejuk... bla..bla..bla ..(pastu kami lagi dok sembang merapu)

tetiba cakap macam tu..biar btoi nak p dok Kelate??..tapi oke la jugak kan..mana-mana pon kawe bereh jah..kah kah kah..janji line internet laju sudah..jangan dok brona sangat..kang saya lari balik kedah..hahha

alahai..dok gurau ja..bila la nak betul-betul kan? semoga tahun 2011 lebih baik dari tahun ni..taknak la kisah sadis menjelma lagi..semoga kita dapat jadi insan yang terbaik untuk diri sendiri..amin :)

see senyum manis ja abg halim kalo amik gambar dengan orang lain..kalo amik gambar dengan yong?? muka tah pape je dia buat..*jeles :p gambar semalam ni sebelum tengok wayang :)

6 ulasan:

Shag berkata...

Wahh~ Boleh lah Shag p rumah Yong makan makan kalau Yong duduk Kelantan :P


Entri Baru :
Bloglist Saya Budak Baru Belajar

saya_arief berkata...

duk kelate la best..
hoho..
;D

LurvelyAmiera berkata...

hohoho..pasni yong jd mek kelate lar...make budu jah...kito tukar...sorie mek kawe tok sir nok bank in ag..pitih tak dop ag lah..nnt kawe gtau yong erk..^_^

Amirrah Zawani berkata...

tu lah skrg ni kena hati2.. byk xsiden.. haha!! kena dok klatan eyh.. sy bf ajak dok tganu.. satu benda yg sama macam yong, janji ada internet.. tak boleh idup kalo xda.. :)

ardinihumaira berkata...

yong maghi la duk klatey... sini okay jah line tenet. kawase dni laju bokbeng maxis. tapi gak dni tak dop duit nok tuka.. huhu

TINA berkata...

sweetnya..jange dok klate..sp best..hihih

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...